La compañía de seguros RACC, más conocida por ser una de las compañías más reconocidas en la cobertura de pólizas para automóviles, ha lanzado un nuevo seguro para hogares con el fin de ofrecer un mayor servicio a sus clientes.
Entre las ventajas que ofrece este seguro destacan:
–Atención personalizada desde el inicio hasta el final de la incidencia
-Cobertura total de la vivienda tal y como esté construída
-Servicio gratuito durante horas de bricolaje, especialmente indicado para pequeñas reparaciones.
-Revisión anual de las instalaciones de la vivienda.
Además este nuevo seguro ofrece dos modalidades: Domus 24h, especialmente indicado para pisos y casas de grandes dimensiones, y Habitat 24h, para pisos y casas medianas y pequeñas.
La póliza incluye un completo servicio de asistencia en el hogar gracias al cual contarás con un servicio de cerrajería, fontanería, electricidad, y cristalería, las 24 horas del día. Y para asegurarte de que tu vivienda se encuentra en perfectas condiciones, RACC ofrece la opción de que un técnico especialista visite tu hogar y realice un estudio totalmente gratuito del nivel de seguridad de la vivienda con el fin de evitar robos, comprobar las zonas menos seguras para mayores y niños, así como evaluar el estado de las estancias con más riesgo de sufrir accidentes como son la cocina o el baño.
RACC ha lanzado una promoción para nuevas contrataciones, gracias a la cual ahorrarás un 10% en el seguro de tu vivienda si tienes un vehículo asegurado con la compañía, y un 20% si tienes un coche y una primera vivienda asegurada con RACC.
Di parte a siniestros de que de repente las baldosas del cuarto de baño hicieron movimiento y como si algo las reventara hacia fuera se separaron de la pared con riesgo de caer y romper los sanitarios-
La respuesta inmediata por telefono sin ver nada fue ,Si no hay fuga ,seguramente no entra en el seguro.Respuesta tipica y topica para sacarte de encima
Vino un tecnico y despues de hacer fotos decir que lo peligroso que era por la caida de baldosas,me comunico que daria parte y me dirian algo.
Despues de dias sin decir nada ,llame y la primera sospresa es que el nº de parte del tecnico no era de siniestros.
Consultando la srta de atencion a Siniestros,averiguo que repitiendo el tema aprendido que seguramente no entraba.
Yo le pedi una respuesta por escrito para tomar las decisiones que crea oportunas y una explicacion de porque no he recibido una comunicacion despues de la visita del tecnico.
Estoy esperando respuesta alguna,el cuarto de baño precintado por el peligro de la caida de baldosas.
Yo confiaba en Racc por los muchos años de socio,pero en este momento estoy super arrepentido y sin respuesta
Doncs amb nosaltres ja s’han extrenat com a entedsires i mentiders. Tenim un problema amb l’aire acondicionat. Degut a constants baixades de tensió del barri s’hauría de cambiar unes plaques electróniques de les unitat exteriors i el servei tècnic oficial ens fa un pressupost. I aquí comença el malson…, van marejant la perdiu primer dient que ja s’ha fet una reparació anterior (mentida) i per tant no poden responsabilitzar-se. Després de dir-los-hi que no s’ha fet res, que els del servei tècnic oficial només han fet una valoració dels danys i un pressupost, ens diuen que els aparells tenen 11 anys (segona mentida) i quan passen més de 10 ja no queden coberts. Una gran marranada, així que tan aviat com pugui canvio d’assegurança i no penso contractar res més amb ells.
Aquesta és precisament la resposta que els està bé. I per això seguiran. La resposta ha de ser en conseqüència. M’has venut això, m’has dit i donat per escrit que hi havia aquestes cobertures, a complir. I que no compleixen, doncs als jutjats… Tothom fes igual, i les assegurances de la llar no serien tan econòmiques, però respondrien tal i com es promet a l’hora de vendre-les.
Es el 1º any que tinc el assegurança de la llar amb vosaltres, la setmana passada el dijous vaig trucar per informa de l’incident es van cremar la llar de foc, ahir dimarts va venir el perit jo vui que faci la reparació el paleta de sempre i ja el vaig fer venir per anar el mes depresa posible quan ba venir el perit ja li vaig donar el pressupost del paleta ell va dir que sel miraria, a la tarde va enraona amb el paleta per que li desglosses el pressupost el mateix paleta li va enviar al voltant de les sis de la tarde, hi ha constància de que el ba rebre, avui el truco al Racc i no tenen constancia de res, he trucat al perit i amb diu que no ha rebut res,(mentida) no se qui es el que endarrereix el tema però no estic acostumat a les mentides,per part del Perit, amb endarrereix el tema. Soc conscient de tot es molt just, pero com podeu comprendre i sàpiguen que es tracta de la llart de foc i amb el tems que fa, pensó que a de tenir una prioritat segons el tema i pensó que no hi es es aquí la meva queja, ja que es un Mas i als vespres fa bastanta fresca i es quan haig de fer-la servir, demano aceleritat i anar el mes depresa que es pugui, si no fos pels tràmits de la segurança i perits per mig, jo ja u tindria arreglat per part del meu paleta, però tinc un seguro per alguna cosa. Fa molts anys que soc soci del Rac i tinc tres cotxes amb seguro i aquet any es el prime amb el seguro de la llar, com podeu comprendre haig de planteja esta dins del Racc, ja que quan necessites un arreglo urgent, es continua amb la norma establerta i fa que tot es retardi. per favor aneu el mes depresa possible.
Soc Jaume Lopez Tolsanas El Perit es Enric Heredia
Entitat aseguradora, INTERNEXO PLATAFORMA DE SERVICIOS S.L. (Via: 215150099417
Siniestre 15/10/2015 i ba venir el 20 al migdia.
Vaig tenir un incendi no la trencada de una taula, considero que te una prioritat i urgència.
Hola Jaume, te pasaré con atención al cliente del RACC, es con ellos con quien tendrías que hablar.
Con su oficina virtual: https://twitter.com/RACCoficina
O en sus teléfonos de atención al cliente:
https://www.racc.es/contacto
Nosaltres des de fa un any tenim la llar assegurada amb racc domus 24h.Hem tingut una fuita d’aigua(amb tubs enterrats) a l’entrada del garatge de casa. I resulta que d’aquesta reparació el RACC no vol saber res. 1er et diuen que entra,firmes i tant conten. Llavors al cap de 15 dies reps a casa teva un llibre-tet que queda exclòs,ho que 1er t’avien dit que et cobria.Conclusió ens han enganyat.Ens agradaria saber, d’aquest meravellós segur o que ens entra, ‘aquesta manera en un futur, prendrem altres alternatives. No si juga amb els calers dels assegurats.